15e dag Villalzar de Sirga- Teradillos de Los Temp - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu 15e dag Villalzar de Sirga- Teradillos de Los Temp - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu

15e dag Villalzar de Sirga- Teradillos de Los Temp

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg Mariëtte & Marlou

08 Mei 2007 | Spanje, Madrid

35 km gewandeld
Vanmorgen om 5.30 opgestaan op advies van de andere. Daar het vandaag erg warm werd en we ook een stuk van 17 km moesten bewandelen zonder een boompie werd geadviseerd om vroeg te vertrekken. Samen met Lola stapte we om 06.05 weg en zaten we om 07.10 aan een lekker ontbijtje waarna een behoorlijk eenzaam stuk begon. De natuur was vandaag niet zo boeiend en na het advies van een oudere duitse heer dat in dit plaatsje een nieuwe Auberge lag zijn we doorgelopen. Super de luxe hier met maar 5 vrouwen op een kamer. de kans is dus groot dat er niemand snurkt en misschien hoeven die oorpluchen een keer niet in. alhoewel ik weet niet meer beter.
Ga zo dadelijk maar siesta houden op het grasveld in de schaduw en oja ik heb net nog een Zwitsere ontmoet uit Flims-Laax

• 08 Mei 2007 - 13:42

Leanne En Frans:

We waren het verslag van je vorige etappe aan het lezen en toen viel ons op dat het verslag van vandaag er al bij stond en pas goed 20 min geleden was geschreven.
    Je schrijft dat de natuur vandaag niet zo boeiend was, hoe dat zo?
    Wanneer kun je weer foto's maken?

groet
    Leanne en Frans

• 08 Mei 2007 - 15:36

Jean En Marlies:

Jet, voor Marlou bijzonder jammer dat ze deze tocht heeft moeten afbreken, en nog wel heel veel vooraf getraind. Je bent nu zonder vaste wandelmaat maar aan je reacties te lezen maak je toch veel leuke contacten. Hopenlijk behoudt hierdoor de hele onderneming toch z'n charme en is het niet alleen het wandelen op zich. We wensen je uiteraard heel veel strekte, Jean en Marlies

• 08 Mei 2007 - 19:37

Janine En Dennis:

He Jet,

Hopelijk wordt het "weer" milder. Regen en modder zijn, zwaar om in te wandelen....maar te warm kan erger zijn....dus goed elke schaduwplek opzoeken als het kan en veel drinken...
    Nou ja....tegen wie zeggen wij dat...
    Hou de moed er in !!!

Kusjes
    Nien en Dennis

Mariëtte & Marlou

Welkom iedereen, Marlou en ik gaan op mijn 49e verjaardag een wandelingetje maken van ± 800 km St. Jean Pied de Port naar Santiago de Compostella. We hebben alleen ons 1e bedje in St. Jean Pied de Port gereserveerd in hostal: L'Esprit du chemin. Overigens een hele mooie site om te bekijken. Voor de rest weten we alleen dat we omstreeks 29 mei terug komen en voor de rest gaan we ..... genieten, mensen ontmoeten, je zelf ontdekken, lekkere tapa's eten en heerlijke wijn nuttigen en oja ook nog een beetje wandelen. We weten nog niet of we veel op deze site kunnen en willen schrijven en foto's plaatsen maar dat ontdekken jullie vanzelf wel.