Negreira-Olveiroa 33 km - Reisverslag uit Olveira, Spanje van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu Negreira-Olveiroa 33 km - Reisverslag uit Olveira, Spanje van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu

Negreira-Olveiroa 33 km

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg Mariëtte & Marlou

27 Mei 2007 | Spanje, Olveira

Om 05.15 stonden de eerste al op. Eigenlijk mag dat niet, de regel is niet voor 06.00 uur en als je bedenkt dat beneden in de grote ruimte zeker 25 mensen sliepen en die idioten zonodig koffie uit de automaat willen hebben, kun je je voorstellen wat voor een hilariteit dat gaf. Om 07.15 vertrokken.
Shit het regende, is misschien maar effe dacht ik,maar helaas pindakaas de gehele dag heeft het geregend. Het was niet zo koud, maar na ± 6 uur door de regen ben je toch doornat.Landschappelijk was het wel weer erg mooi, maar ja een beetje zon was me liever geweest.Om 13.30 uur aangekomen en ja hoor de Albergue ging pas om 16.00 uur open.Ik dacht een mens moet zich toch wat gunnen en heb in de pas geopende Bar/restaurant/pension een kamer genomen. Spiksplinternieuw. Super.
Lekker gedouched, beetje gegeten, lange siesta genomen en s´avonds alleen een soepje genuttigd en lekker op tijd in bed.Morgen is mijn laatste wandeldag.
Hoop niet dat ik daarna ontwenningsverschijnselen krijg!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariëtte & Marlou

Welkom iedereen, Marlou en ik gaan op mijn 49e verjaardag een wandelingetje maken van ± 800 km St. Jean Pied de Port naar Santiago de Compostella. We hebben alleen ons 1e bedje in St. Jean Pied de Port gereserveerd in hostal: L'Esprit du chemin. Overigens een hele mooie site om te bekijken. Voor de rest weten we alleen dat we omstreeks 29 mei terug komen en voor de rest gaan we ..... genieten, mensen ontmoeten, je zelf ontdekken, lekkere tapa's eten en heerlijke wijn nuttigen en oja ook nog een beetje wandelen. We weten nog niet of we veel op deze site kunnen en willen schrijven en foto's plaatsen maar dat ontdekken jullie vanzelf wel.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 28301

Voorgaande reizen:

22 April 2007 - 28 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: