13e dag Burgos- Castrojeriz 40 km - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu 13e dag Burgos- Castrojeriz 40 km - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu

13e dag Burgos- Castrojeriz 40 km

Door: Jet en Marlou

Blijf op de hoogte en volg Mariëtte & Marlou

08 Mei 2007 | Spanje, Madrid

lieve allemaal,
Harstikke bedankt voor jullie geweldige reacties.Ik kon niet eerder reageren omdat de dorpjes zo klein waren dat er niets te internetten was.
Ik vind het natuurlijk ontzettend vervelend voor Marlou, maar ik denk dat ze een goede beslissing heeft gelopen.We hebben in ieder geval 2 ontzettend geweldige weken gehad samen!!!
Nu gaat Jetje alleen verder en gelukkig heerst hier de slogan: De Camino loop je nooit alleen. Nu dat is echt zo.
Jullie zullen alleen moeten wachten op foto´s tot Leon, daar ik geen camera bij me hem moet ik er even eentje kopen en worden mijn stories weer van plaatjes voorzien.
Nadat zondagmorgen onze wegen zich gescheiden hadden en ik in het donker door Burgos liep, kwamen er uit allerleu hoeken en straten Pelgrims, waarvan ik er een aantal kende.Om 9.00 kwam ik in een dorp Netty uit Budel tgen en na gezamenlijk te hebben ontbeten ging ik verder.Om ± 12.00 liep ik op Elisabeth uit Mexico, die met een amerikaan getrouwd was en in Phildelphia woonde.
Gezamenlijk zijn we verder getrokken en kwamen we pas om 15.30 aan in Castrojeriz. Jammer dan alles was vol, geen bedje meer te krijgen. Opeens zag ik een Noorweegs echtpaar die net nog een kamer prive gekregen hadden. Hij gaf ons het telefoonnummer en mijn nieuwe maatje boekte de kamer (spreekt Spaans) en voila bedje klaar, badkamer maar met zijn vieren en mevrouw wilde ook voor ons wel de was doen. Om 16.30 zaten we aan ons bekende roseetje vergezeld van een hele leuke belg, die de camino voor de 6e keer liep en s´avonds hebben we super gegeten met zijn allen incluisief Noors echtpaar.

  • 08 Mei 2007 - 19:21

    Marianne En Zbys:

    Lieve Jet,ontzettend jammer dat je zonder Marlou verder moet, maar ja je hebt alweer een nieuw maatje. Gelukkig wordt het weer ook weer beter om te lopen. Heel veel succes, liefs en een dikke knuffel van Marianne en Zbys.

  • 08 Mei 2007 - 19:57

    Ankie En Ben:

    Jammer voor Marlou,maar knap van jou.Klinkt gezellig daar ,kom je nog wel terug?Toi ,toi, moet de rest van jou verhaal nog gaan lezen.veel liefs van ons allen.

  • 08 Mei 2007 - 20:13

    Desiré Visker:

    Hoi Marjet,

    ik hoorde van Jan dat je aan de wandel bent. Super! Veel succes ermee!
    Groetjes Desiré Visker

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariëtte & Marlou

Welkom iedereen, Marlou en ik gaan op mijn 49e verjaardag een wandelingetje maken van ± 800 km St. Jean Pied de Port naar Santiago de Compostella. We hebben alleen ons 1e bedje in St. Jean Pied de Port gereserveerd in hostal: L'Esprit du chemin. Overigens een hele mooie site om te bekijken. Voor de rest weten we alleen dat we omstreeks 29 mei terug komen en voor de rest gaan we ..... genieten, mensen ontmoeten, je zelf ontdekken, lekkere tapa's eten en heerlijke wijn nuttigen en oja ook nog een beetje wandelen. We weten nog niet of we veel op deze site kunnen en willen schrijven en foto's plaatsen maar dat ontdekken jullie vanzelf wel.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 28337

Voorgaande reizen:

22 April 2007 - 28 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: