Gewoon PECH - Reisverslag uit León, Spanje van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu Gewoon PECH - Reisverslag uit León, Spanje van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu

Gewoon PECH

Door: Jet en Marlou

Blijf op de hoogte en volg Mariëtte & Marlou

07 Mei 2007 | Spanje, León

Lieve allemaal,

Vanuit Leon gaat dit bericht de lucht in.

In Burgos om 6.30 afscheid genomen van mijn maatje Mariette en na haar een BON CAMINO te heben gewenst, zat ik om 6.45in de bus naar Leon. Noodgedwongen helaas, ik ben nu net zo kreupel als een oud manegepaard !!.
Zelfs de masages van Alex heben niets geholpen. Rust is waarschijnlijk de enigste remedie.Onderweg gezellig gekletst met een duitser. Vanuit de bus heb ik menige pelgrim gezien te voet en op de fiets. Het weer was prachtig (ik blij voor Mariette) In Leon samen met de duitse heer ontbeten en toen een hotelletje gezocht en gevonden.
Leon is en prachtige stad(kan naturlijk ook niet anders met zo´n naam !!)
Eindelijk zon, 24 graden en eens geen frisse wind. Er was veel te doen in de stad een soort feest (solidaridad) met veel live muziek, marktjes, heel erg gezellig. Warm bad genomen, siesta gehouden en daarna met en Rosado erbij de kaarten die ik in Burgos gekocht had geschreven.(Ja, Jetje die Rosado traditie hou ik erin) lekker gegeten in Hotel de Paris
Maar helaas toch weer te veel op de been geweest, ´s avonds weer kreupel. Dit beloofd niet veel goeds.

Aan het ontijt een engels echtpaar ontmoet. Al pratende over mijn reden hier in Leon bleek dat hij op de een of andere manier medisch onderlegd was.
Volgens hem was het euvel de peesschede en alleen rust tot wel 6 weken zou een oplossing zijn. Tja,dat was duidelijk. Dan terug naar huis. Heel erg jammer, maar het is helaas niet anders.
Dus lieve mensen heb ik een nachttrein geboekt voor morgen 8 mei. Op 9 mei om 8.30 ben ik dan op gare d´Austerlitz in Parijs. Vandaar zie ik wel weer verder.

Vanaf hier wens ik Mariette alle succes en een behouden aankomst in Santiago, lieve Jetje ik geniet met je mee !!

Marlou

  • 07 Mei 2007 - 11:20

    Leanne En Frans:

    He Marlou,

    We voelen met je mee,
    sterkte


  • 07 Mei 2007 - 12:04

    Gwen:

    Lieve Marlou,
    Ik denk aan je, erg jammer,mama zal je zeker erg missen.
    Sterkte!!

    Dikke knuffel,
    Gwen

  • 07 Mei 2007 - 12:59

    Lidy Kortenoever:

    Hi M&M!

    Wat een pech nou, Mariette en Marlou, dat jullie niet samen verder kunnen. Marlou, beterschap en niet getreurd. Mariette, nog meer sterkte nu je op jezelf bent.

    Liefs,
    Lidy

  • 07 Mei 2007 - 15:39

    Tiny:

    hallo mariette,
    Heb zojuist o.a. het bericht gelezen van marlou.Dit is wel heel triest.
    De berichten en foto´s van de afgelopen dagen waren heel indrukwekkend.
    Onze bewondering voor jouw wordt steeds
    groter. Volgens de berichten heb je al veel leuke mensen leren kennen. Misschien is er wel iemand bij die jouw looptempo aankan.
    Verder veel succes en een warme omarming vanuit een regenachtig Vaals,

    Tiny en Dieter

  • 07 Mei 2007 - 16:28

    RESI :

    Hey Mariett Habe gerade gelesen das Marlou leider nach Hause ist schade doch. Hoffe doch daß es dir gut geht und du jemand anders fiendest wo du mit laufen kannst .Sind gestern 40km gelaufen soll dir von Franz Kronenberg und den ganzen anderen die wir kennen alles gute bestellen.Ich weiß das du das schafst und wünsche dir alles Gute. Ich drücke dich und denke an dich alles liebe RESI

  • 07 Mei 2007 - 17:51

    Jan:

    Lieve Marlou,
    Niet verwacht maar wel aan de mogelijkheid gedacht. Ik weet dat het absoluut niet makkelijk voor je is geweest om deze beslissing te nemen. Maar ik denk dat je er heel verstandig aan hebt gedaan om niets verder te forceren. Mariette zal je in gedachte op haar weg meenemen en alle mooie momenten met je delen. Jullie hebben een on-uit-wisbare verbodenheid gesmeed. goede tradities "Rosado" in het leven geroepen.
    Ik wens jou een behouden thuis reis en voel je gesterkt door het begrip dat iedereen voor jou keuze heeeft.
    Een dikke knuffel en Jetje geniet van jou Camino en denk aan je amigo Marlou.

  • 07 Mei 2007 - 18:07

    Jean En Marion:

    Lieve Mariette en Marlou

    Zitten net samen jullie bericht te lezen vinden dit ontzettend jammer voor jullie alles zo goed voor elkaar maanden van voorbereiden dit is wat je natuurlijk nooit verwacht. We hopen Marlou dat je een goede reis terug hebt naar je gezin die dit zeker niet zo heel erg zullen vinden,mama fijn weer thuis. Voor jou Mariette betekend dit zonder maatje verder maar zoals wij je kennen zijn er al genoeg mensen die het fijn zullen vinden om in jou gezelschap te vertoeven.
    Wij wensen je nog een fijne reis.

    Heel veel liefs van je broertje en Marion. XXXXX

  • 07 Mei 2007 - 18:38

    Marjon Suylen:

    Hé Mariette

    Goh,wat jammer nou,moeilijke beslissing voor Marlou,maar verstandig!!!
    Jammer voor jou,maar zoals ik je ken,maak jij hier het beste van,zeker weten!!!Een echte doorzetter.........
    Fijne thuis reis voor Marlou,en beterschap,een moeilijke beslissing,maar heel verstandig.En voor jou Jet een dikke pakkerd!!!

    Marjon

  • 07 Mei 2007 - 18:58

    Sylvia Lok:

    He Mariette,

    He geweldig. Ik hoorde van jullie wandelreis. Wat een afstanden........ dat is zeker nog sportief oftewel fanatiek voor je 50ste.hahahahha
    dat had je zelf in je profiel staan.haha

    Maar jullie vermaken je goed zo te lezen. Veel plezier en take care

    groeten uit het regenachtige vaals

    sylvia

  • 07 Mei 2007 - 19:41

    John:

    Marlou, wat is dat nou. zit ik met een heerlijk glas wijn even op mijn gemak alles door te lezen.
    Dacht nog dat gaat heel goed, lees ik dat je moet afbreken.
    Spijtig, maar de prestatie is er niet minder om.

    Veel sterkte,
    John Klugt

  • 07 Mei 2007 - 19:49

    Monica:

    ja, Jetje, nu sta je er alleen voor.... Zie het als een extra uitdaging en probeer het nog intenser te beleven allemaal. Echt super sneu voor je wandelmaatje. Dat ze maar veilig thuis komt en snel herstelt. We zullen aan je denken en zien je snel weer terug. Take care! Rom en Monica

  • 07 Mei 2007 - 20:50

    Anne En Paul :

    Hoi dappere dames , iedereen heeft het al geschreven:jammer voor beiden dat jullie wegen nu gescheiden worden!
    Marlou sterkte en ga lekker n huis en Mariette: doseer je krachten!! op tijd rusten!! Blijf fysiek in balans!Aan je hoofd zal het niet liggen als het niet meer gaat!Het blijft geweldig wat jullie doen! succes . paul

  • 07 Mei 2007 - 21:12

    Ans Holset:

    Hallo Mariette en Marlou,

    We zijn sinds een paar dagen terug uit Sicilië. Wij hebben ook stortbuien met hagel en onweer gehad. We hebben toen aan jullie gedacht en hoopten dat jullie beter weer zouden hebben. Ik heb nog niet alles gelezen. Het zijn indrukwekkende en mooie foto's.
    Het is jammer voor Marlou dat ze moet stoppen na zo’n lange voorbereiding. Marlou we wensen je een goede thuisreis.
    Mariette, je redt het wel want je bent een doorzetter.
    Gisteren hebben wij(Resi en Ulrike) de 40km gelopen, je ontvangt de groeten van Jack en Remy uit Margraten.
    Verder veel succes.

    Ans, Jo en Joost

  • 08 Mei 2007 - 12:20

    Stephanie:

    lieve marjet en marlou,
    wat jammer, jullie waren zo'n mooi koppel. Ik hoop dat er een mooi welkomscommitee klaar staat voor jou marlou en marjet, You can do it (kijk af en toe nog even naar je sleutelhanger:) veel liefs, ook van dion,

    steef

  • 08 Mei 2007 - 19:26

    Janine En Dennis:

    Hoi Marlou
    Jammer van de vervelende blessure die je hebt opgelopen. Maar gelukkig ben je tijdig gestopt om erger te voorkomen.
    Beterschap !!

    Janine en Dennis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariëtte & Marlou

Welkom iedereen, Marlou en ik gaan op mijn 49e verjaardag een wandelingetje maken van ± 800 km St. Jean Pied de Port naar Santiago de Compostella. We hebben alleen ons 1e bedje in St. Jean Pied de Port gereserveerd in hostal: L'Esprit du chemin. Overigens een hele mooie site om te bekijken. Voor de rest weten we alleen dat we omstreeks 29 mei terug komen en voor de rest gaan we ..... genieten, mensen ontmoeten, je zelf ontdekken, lekkere tapa's eten en heerlijke wijn nuttigen en oja ook nog een beetje wandelen. We weten nog niet of we veel op deze site kunnen en willen schrijven en foto's plaatsen maar dat ontdekken jullie vanzelf wel.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 28430

Voorgaande reizen:

22 April 2007 - 28 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: