11 e dag Ages- Burgos 23 km - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu 11 e dag Ages- Burgos 23 km - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu

11 e dag Ages- Burgos 23 km

Door: Jet en Marlou

Blijf op de hoogte en volg Mariëtte & Marlou

04 Mei 2007 | Spanje, Burgos

Vanmorgen konden we ook ontbijten in onze refugio. Marlou zou met de 3 duitse heren meegaan omdat zij heel rustig wandelen (ivm maken foto´s)en ik zou alleen taffelen. Prima om 07.20 ben ik vertrokken, alleen de 1e helft was erg mooi, wel pittig en de 2e helf was vooral door het industriegebied e.d van Burgos. Ik had een hostal gereserveerd.ç
Niet te ver van de Cathedraal van Burgos eenvoudig maar schoon, hier blijven we 2 nachten, daar Burgos een ontzettend mooie stad moet zijn.
Leanne ik moet zeggen dat er ook wel mooie, leuke attractieve jonge mannen meelopen!!en Dion ik heb nog geen rooie Martin gehad, maar weet je wat wel???
Een overheerlijknognietgehaddezevakantie
Grimbergerdubbel. Tjonge dat dit smaakte, wat ze niet al hebben in Burgos
met een heerlijke soort pizza en Jetje was weer boven Jan. Zo nou ga ik effe siesta houden want Marlou is er nog niet en is iedereen weer op de hoogte.
Om ± 15.00 arriveerde Marlou tesamen met onze 3 duitse vrienden. Na een heerlijk badje zijn we met zijn allen te stad gaan bezichtigen en lekker caffee con leche en een borrel gedronken. s'avonds wederom heerlijk gegeten in een studentenrestaurant en na beide een behandeling van onze prive masseur te hebben genoten lagen we allebei in coma.

  • 04 Mei 2007 - 16:26

    Jean:

    Marlou, 'n dag rustig aan in Burgos zal je goed doen, en nou niet de toren v d Cathedraal willen beklimmen hè. Bedankt voor je felicitatie, morgen verlaten wij Alicante. Ik had Brett nog a d telefoon, hij was in A'dam (winkelen). Ik hoop dat ie nog geld overhoud voor de terudreis want HIJ zou ons morgen in Dortmund komen ophalen. We volgen jullie verhaal "op de voet". Veel sterkte, Julia, Sabine, Marlies, Jean en de rest van de familie hier. Salud en adios.

  • 04 Mei 2007 - 17:37

    Saar:

    hey jet,

    super steeds deze leuke verhalen van je te lezen.
    ik hoop dat het nog steeds goed met jullie gaat en ik wens jullie natuurlijk nog steeds heel veel succes op jullie verdere weg
    ik zal nog eens iets wat van me laten horen
    en ik ben benieuwt naar jullie verdere spannende verhalen

    een hele dikke kus
    van saar

  • 04 Mei 2007 - 18:22

    RESI :

    Hallo Mariett en Marlou Bin jeden Tag gespannt was du Mariett uns wieder schreibst.So an deinen berichten zu hören bekommst du ja doch immer wieder alles geregellt aber so kenne ich dich auch.Ihr scheint ja doch viel Spaß zu haben auch trotz des schlechten Wetters.Deine Erzählungen und Beschreibung der Landschaftist so toll das mann das gefühl hat mann erlebt das mit dir mit .Ich denk an euch und Umarme DICH. Gruß RESI

  • 04 Mei 2007 - 18:23

    Marjon :

    Ha,die Jet en Marlou

    Zo,nu even twee dagen rustig aan,en dan uitgerust weer verder,wacht elke dag jullie spannende verhalen af,succes,denken aan jullie!!!

    Marjon en Paul

  • 04 Mei 2007 - 18:41

    Celine:

    mam.. zoals pap zou zeggen: ZO,en nu ff chillen ;) gewoon lekker rustig aan.. je neemt het er wel van he ;) zijn je 'twee vriendjes' niet in de buurt, ruil je ze gelijk in voor drie! ongelooflijk.. wat een instelling! hahah ;)

    jet en mam, geniet ervan! (en dat rijmt bijna).. ik heb vandaag mijn 3e en 4e uurtjes rijles gehad, heeel erg leuk.. valkenburg, vaals en de rest avn het limburgs heuvelland gezien.. en ik moet zeggen: ik ben een talent! hahah ;)

    gefeliciteerd met de verjaardag van je broer!

    kus Ce

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariëtte & Marlou

Welkom iedereen, Marlou en ik gaan op mijn 49e verjaardag een wandelingetje maken van ± 800 km St. Jean Pied de Port naar Santiago de Compostella. We hebben alleen ons 1e bedje in St. Jean Pied de Port gereserveerd in hostal: L'Esprit du chemin. Overigens een hele mooie site om te bekijken. Voor de rest weten we alleen dat we omstreeks 29 mei terug komen en voor de rest gaan we ..... genieten, mensen ontmoeten, je zelf ontdekken, lekkere tapa's eten en heerlijke wijn nuttigen en oja ook nog een beetje wandelen. We weten nog niet of we veel op deze site kunnen en willen schrijven en foto's plaatsen maar dat ontdekken jullie vanzelf wel.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 28337

Voorgaande reizen:

22 April 2007 - 28 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: