12e dag Burgos - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu 12e dag Burgos - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu

12e dag Burgos

Door: Jet en Marlou

Blijf op de hoogte en volg Mariëtte & Marlou

05 Mei 2007 | Spanje, Burgos

nadat we tot 08.15 !!!!! hadden uitgeslapen zijn we de stad in getrokken.
Ik had zo'n zin in spek en ei en dat hebben we gekregen plus koffie en verse jus d'orange. Tjonge, jongen wat een luxe in het zonnetje tot..... na het ontbijt de wolken kwamen en het hier 9 graden was. Zijn we hier in Spanje?????
± 2 uur hebben we doorgebracht in de Cathedraal super mooi, ongelofelijk.
Lekker tapas genoten plus koffietje en we waren er weer. S' middags de kasteelruine bezocht en na deze internetsessie wordt het weer borrel tijd

• 05 Mei 2007 - 16:00

RESI:

Hallo Mariett ist ja auch mal schön einen Tag mal eben zu entspannen und hoffen daß das Wetter doch bald mal etwas besser wird .Wünsche euch auf jeden fall noch viel Spaß. Schöne Grüsse RESI.

• 05 Mei 2007 - 21:48

Berry:

Marlou,
    Het is inmiddels 5 mei en ook een speciale dag. Al bijna twee weken onder weg !
    Veel vitamientjes voor jullie beiden !

• 06 Mei 2007 - 07:57

Leanne En Frans:

He wandelaars,

Burgos klinkt voor ons bekend als "in de buurt van Astorga".
    De foto's van de katedraal zijn mooi hoe is Burgos voor de rest?
    Bij het lezen van jouw ontbijtverslag (spek en ei) kreeg wij ook trek, en bij het zien van de ontbijt-foto zijn we de koekepan gaan verwarmen.
    Hebben jullie ook wat contact met de plaatselijke bevolking?

Veel plezier en goed wandel weer,

Leanne en Frans

• 06 Mei 2007 - 09:24

Janine En Dennis:

Lieve M&M troost jullie bij ons wordt het ook slechter met het weer.
    Gisteravond zijn we bij Dion en Stephanie gaan eten..... heerlijk!
    Erg druk was het daar

warme groet
    Wyn

• 06 Mei 2007 - 15:03

Rob En Ine:

Hallo Jet en Marlou. Zelf net terug van vakantie, heb ik genoten van jullie reisverslagen en foto's tot nu toe. Balen van het weer, maar troost je, wij hebben in Italie ook soms regen gehad, terwijl in Nederland de zon maar bleef schijnen.Wij wensen jullie nog veel wandelplezier en ik zal jullie tocht via internet zeker blijven volgen.

groetjes
    Ien

• 06 Mei 2007 - 20:25

Maria:

hoi mariett
    Vanuit margraten heb ik even mee kunnen genieten, heerlijk he een ontbijt met spek en ei.
    En Burgos is zo mooi.
    Bon camino en veel plezier

• 07 Mei 2007 - 10:32

Hessel:

Mariette wat zie je er lekker uit met die rugzak. knap en ik wist niet dat jij zo'n braaf meisje was......!!!
    Als ik wist dat er zoveel leuke en mooie vrouwen als Pelgrim door het leven gaan zou ook ik deze tocht overwegen...
    Knuffel Hessel

Mariëtte & Marlou

Welkom iedereen, Marlou en ik gaan op mijn 49e verjaardag een wandelingetje maken van ± 800 km St. Jean Pied de Port naar Santiago de Compostella. We hebben alleen ons 1e bedje in St. Jean Pied de Port gereserveerd in hostal: L'Esprit du chemin. Overigens een hele mooie site om te bekijken. Voor de rest weten we alleen dat we omstreeks 29 mei terug komen en voor de rest gaan we ..... genieten, mensen ontmoeten, je zelf ontdekken, lekkere tapa's eten en heerlijke wijn nuttigen en oja ook nog een beetje wandelen. We weten nog niet of we veel op deze site kunnen en willen schrijven en foto's plaatsen maar dat ontdekken jullie vanzelf wel.