9e dag Santo Domingo - Belorado 24 km - Reisverslag uit Belorado, Spanje van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu 9e dag Santo Domingo - Belorado 24 km - Reisverslag uit Belorado, Spanje van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu

9e dag Santo Domingo - Belorado 24 km

Door: jet en marlou

Blijf op de hoogte en volg Mariëtte & Marlou

04 Mei 2007 | Spanje, Belorado

Hallo lieve allemaal, dank voor jullie fijne reacties, super om ze te lezen, Frans en Leanne bedankt voor de extra te plaatsen foto's.Ik snap er niets van maar tot de dag van vandaag heb ik nog geen enkele blaar of las van mijn rug. Onze rugzakken zijn echt super.Gisteren heeft Marlou alleen haar bril verloren, Ze stond in de deur van de refugio om 07.00 uur en daar het behoorlijk regende zei ze dat het geen zin had om de bril op te houden.Vervolgens stopt ze hem in haar regenbroek!!! Helaas 3 uur later bedacht ze dat dat geen echte zak was maar alleen een gat om in je eigen broek te komen, jammer dan.Vanmorgen hadden we om 8 uur ontbijt. Nou ja om 8.10 haddden we nog niets en wipte ik bijna van mijn stoel.Pokopoko is niets voor Jetje en trouwens die koffie brrrrr ik heb maar een nieuwe vanuit de bar besteld want als ik die ene gedronken had......om 8.30 stapte we weg, supermooi landschap met vlakbij SNEEUW!!(zie foto's). Marlou liep niet helemaal goed en heeft het deze dag rg moeilijk gehad. Waarschijnlijk omdat onze houding gisteren door de regen en kou niet helemaal correct was. Om 14.00 kwamen we in Belorado aan in een splinternieuwe refugio voor 22 personen. Supermooie wasgelegenheid en en hele lieve eigenaresse. Om 15.00 uur zaten deze 2 zwaar lijdende vrouwen op het geweldig mooie kerkplein aan de rose en iedereen kwam weer langs of erbij zitten. Nadat we bij de apotheek creme voor Marlou's been en een nieuwe brik hadden gekocht gingen we terug naar de Refugio. marlou ging effe liggen (in coma) om 19.00 uur heb ik haar wakker gemaakt voor het diner. Heel gezellig de man van de eigenaresse grilde ribjes in een groot vuur, spaghetti of soep vooraf, salade erbij en natuurlijk een fles van die leuke rode drank, Euro 8 ben je de man.
oh ja ook nog desert.
Al verschillende dagen zijn we 3 heren uit Duitsland tegegekomen. 1 persoon maakt dia opname voor presentatie, 1 persoon is wat ouder en loopt voor de fun met hun mee en Alexander uit Duren.
Hij loopt rond met een bord op de rug:
Massage voor Euro 5, wat een ouwehoer, hij praat dat half kulsche accent van Oma Wiesje. We lachen ons wat af. Alleen die oudere heer sliep boven mij en had vantevoren al aangegeven dat hij snurkte als een gek en dat zijn vrouw hem een andere kamer had toegewezen. Tjonge jonge om 4 uur had ik toch de neiging om mijn knie in de lucht te gooien, maar ik wist me te beheersen.Heb hem wel gezegd dat ik deze reis niet meer met hen in 1 ruimte wil slapen.

  • 05 Mei 2007 - 07:36

    Leanne En Frans:

    He Jet en Marlou,

    Super!! we volgen jullie reis(verslag)ademloos, en met de foto's erbij is het erg beeldend.
    Wat ons zo geweldig lijkt is dat je mensen treft die ook met de tocht bezig zijn.
    (vraagje: sommige foto's staan nu gedraaid op de website doordat je ze met een gedraaide camera hebt genomen. Kun je daar iets aan doen na het downloaden?)
    Gek is dat hier het weer geweldig zonnig is en dat jullie veel regen hebben. Volgens de voorspellingen wordt het hier maandag regenachtig dus zullen jullie wel de zon krijgen.
    Wandel ze!!

    groet
    Leanne en Frans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariëtte & Marlou

Welkom iedereen, Marlou en ik gaan op mijn 49e verjaardag een wandelingetje maken van ± 800 km St. Jean Pied de Port naar Santiago de Compostella. We hebben alleen ons 1e bedje in St. Jean Pied de Port gereserveerd in hostal: L'Esprit du chemin. Overigens een hele mooie site om te bekijken. Voor de rest weten we alleen dat we omstreeks 29 mei terug komen en voor de rest gaan we ..... genieten, mensen ontmoeten, je zelf ontdekken, lekkere tapa's eten en heerlijke wijn nuttigen en oja ook nog een beetje wandelen. We weten nog niet of we veel op deze site kunnen en willen schrijven en foto's plaatsen maar dat ontdekken jullie vanzelf wel.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 56
Totaal aantal bezoekers 28331

Voorgaande reizen:

22 April 2007 - 28 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: