5e dag 31 km Puenta la Reina- Villamajor - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu 5e dag 31 km Puenta la Reina- Villamajor - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu

5e dag 31 km Puenta la Reina- Villamajor

Door: Jet en marlou

Blijf op de hoogte en volg Mariëtte & Marlou

29 April 2007 | Spanje, Madrid

Om 6.00 opgestaan, gewassen, spullen gepakt en waarempel om 6.50 was de bakker open en zaten we aan koffie met een croissant.Het had gisteren ongelofelijk geonweerd en gehageld en men adviseerde om het 1e stuk naar Cirauqui over de N111 te lopen i.p.v. de bergpaadjes, was maar goed ook want erna hebben we de rest van de dag bijna allen maar geblubberd.Om 10.50 begon het te motregenen. De plaatsjes die we aandeden waren fantastisch.Om 15.00 kwamen we total los aan in Villamajor de Monjardin waar we in een refugio kwamen welke door Nederlanders gerund werd.Het pantje was 2oo jaar oud MAAARRR we hadden de luxe om op een zolderkamer te slapen met z´n viertjes.Het andere koppel van ongeveer 55 jaar had elkaar vorig jaar op de Camino ontmoet, zij uit PArijs, hij uit Beieren. Toen hij haar sms dat hij dit jaar weer aan het wandelen was kwan zij spontaan een week meelopen. Na een paar roseetjes en toch maar een caffe con lache zijn we gezellig bij de open haard gaan zitten tot we konden gaan eten met 25 personen. Super gezellig en wederom prima. Heerlijk geslapen in ons skieondergoed. Al met al hebben we bijna al onze meegesleepte plunjes gebruikt.

• 30 April 2007 - 17:28

Hans En Elly:

Leuk om jullie pelgrimstocht te kunnen volgen. We wensen jullie verder veel succes.

Mariëtte & Marlou

Welkom iedereen, Marlou en ik gaan op mijn 49e verjaardag een wandelingetje maken van ± 800 km St. Jean Pied de Port naar Santiago de Compostella. We hebben alleen ons 1e bedje in St. Jean Pied de Port gereserveerd in hostal: L'Esprit du chemin. Overigens een hele mooie site om te bekijken. Voor de rest weten we alleen dat we omstreeks 29 mei terug komen en voor de rest gaan we ..... genieten, mensen ontmoeten, je zelf ontdekken, lekkere tapa's eten en heerlijke wijn nuttigen en oja ook nog een beetje wandelen. We weten nog niet of we veel op deze site kunnen en willen schrijven en foto's plaatsen maar dat ontdekken jullie vanzelf wel.