4e dag Pamplona-Puenta de ña Reina - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu 4e dag Pamplona-Puenta de ña Reina - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu

4e dag Pamplona-Puenta de ña Reina

Door: Jet en marlou

Blijf op de hoogte en volg Mariëtte & Marlou

27 April 2007 | Spanje, Madrid

Gisteren nog lekker gegeten en om 21.30lagen we in onze mandjes
Vandaag stond er 23km op het programma.
Gelukkig vonden we vrij snel een BAR waar we koffie en croissants en wat proviand voor onderweg hebben gekocht.
De tocht was fantastisch, toch nog wel behoorlijk klimwerk maar de uitzichten maakten alles goed. Gelunched op de kam
van een 900meter berg. Het weer is prima en om 14.00 uur kwamen we op de plaats van bestemming aan. De kloosterrefugio
waar we direct een bedje kregen voor 5 euro tesamen met nog 8 heren in een kamer. Wat geweldig is,is dat je iedereen begint te kennen. De gesprekken worden steeds interessanter en sowieso
steeds internationaler.met Lola uit Canada en John en Gen uit Australie en Horst uit Duitsland hebben we net heerlijk geborreld en gaan we zodadelijk een pelgrimsmenu nuttigen(3 gangen + fles wijn +water. Net heeft het flink geonweerd en hopelijk is het morgen over.

• 27 April 2007 - 17:03

Anne:

Hallo dames,
    Zo te lezen gaat het goed met jullie. Ik ben best wel een beetje jaloers,want het lijkt me heerlijk om al je besoignes even achter te laten en je alleen te focussen op jezelf, het lopen, het landschap en in de refugios heel veel mensen te leren kennen die met hetzelfde bezig zijn.Liefs, Anne

• 27 April 2007 - 18:19

Janine En Dennis:

Buenas Noches,
    Zo te zien (laatste foto) hebben jullie de vaart er nog goed in en nog steeds geen bagage gedropt zo links en rechts......Hou de moed er in, veel plezier en wij volgen jullie op de voet.
    Lieve groeten
    Nien en Dennis

• 27 April 2007 - 18:23

Marjon Suylen:

Ha,die dames

Super,super........Jullie doen dit fantastisch en genieten enorm,dat blijkt wel uit jullie verhalen,maar wij genieten van jullie,ga zo door.
    Heel veel groetjes
    Marjon en Paul

• 29 April 2007 - 15:05

Freek:

He mariette en marlou,

leuke berichten op jullie site en leuk om te lezen dat jullie er behoorlijk van genieten. Die slaapzaal is wel wat voor bij vdvalk Kunnen er nog veel meer lui overnachten.
    Leuke foto's en zelfs sneeuw! Zo te lezen gaat het lopen prima. Ga zo door en pas op voor al die "heren" ....
    chapeau voor jullie vanuit Heerlen.!
    ga zo door.

Freek

Mariëtte & Marlou

Welkom iedereen, Marlou en ik gaan op mijn 49e verjaardag een wandelingetje maken van ± 800 km St. Jean Pied de Port naar Santiago de Compostella. We hebben alleen ons 1e bedje in St. Jean Pied de Port gereserveerd in hostal: L'Esprit du chemin. Overigens een hele mooie site om te bekijken. Voor de rest weten we alleen dat we omstreeks 29 mei terug komen en voor de rest gaan we ..... genieten, mensen ontmoeten, je zelf ontdekken, lekkere tapa's eten en heerlijke wijn nuttigen en oja ook nog een beetje wandelen. We weten nog niet of we veel op deze site kunnen en willen schrijven en foto's plaatsen maar dat ontdekken jullie vanzelf wel.