31e dag Santiago de C - Negreira 22km - Reisverslag uit Negreira, Spanje van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu 31e dag Santiago de C - Negreira 22km - Reisverslag uit Negreira, Spanje van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu

31e dag Santiago de C - Negreira 22km

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg Mariëtte & Marlou

27 Mei 2007 | Spanje, Negreira

Gisteravond nog heel veel mensen ontmoet, geweldig is dat iedereen herkend elkaar, wenst elkaar proficiat en iedereen is trots en blij.Gegeten in een ontzettend leuke studentenbar even buiten het centrum. Gamba´s en Calamaris, van het huis kregen we bonensoep en soort macaroni met schelpen gewoon weer lekker. Na afloop nog met Lola een Bar ingedoken en om 11.30 uur lag ik in bed.
Om 06.30 ben ik weer met mijn vertrouwde rugzak de volgende etappe gestart.
Ontzettend mooie natuur, het weer was super. Om 13.30 uur in de Albergue aangekomen en het gebruikelijke ritueel volbracht.Lekker in de wei Siesta gehouden en in de namiddag met nog andere terug gelopen naar het stadje en een lekkere piza genuttigd.
Toen we om 21.00 uur terug kwamen was de Albergue overvol. Overal lagen matrassen en gingen mensen op eigen matjes liggen.
Jetje was erg blij met haar bedje en ik heb dan ook heerlijk geslapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariëtte & Marlou

Welkom iedereen, Marlou en ik gaan op mijn 49e verjaardag een wandelingetje maken van ± 800 km St. Jean Pied de Port naar Santiago de Compostella. We hebben alleen ons 1e bedje in St. Jean Pied de Port gereserveerd in hostal: L'Esprit du chemin. Overigens een hele mooie site om te bekijken. Voor de rest weten we alleen dat we omstreeks 29 mei terug komen en voor de rest gaan we ..... genieten, mensen ontmoeten, je zelf ontdekken, lekkere tapa's eten en heerlijke wijn nuttigen en oja ook nog een beetje wandelen. We weten nog niet of we veel op deze site kunnen en willen schrijven en foto's plaatsen maar dat ontdekken jullie vanzelf wel.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 28323

Voorgaande reizen:

22 April 2007 - 28 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: