20e dag Astorga-Rabanal del Camino20 km - Reisverslag uit Rabanal del Camino, Spanje van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu 20e dag Astorga-Rabanal del Camino20 km - Reisverslag uit Rabanal del Camino, Spanje van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu

20e dag Astorga-Rabanal del Camino20 km

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg Mariëtte & Marlou

13 Mei 2007 | Spanje, Rabanal del Camino

Heerlijk uitgeslapen, eigenlijk niets voor mij, maar ja een mens moet zich ook maar eens wat gunnen!!! Lekker ontbeten en op mijn ooie dooie Astorga bekeken. erg mooi plaatsje met hele mooie cathedraal en een bischopelijk paleis, nu museum ontworpen dooor Gaudi. met maar 20 km voor de Boeg heb ik heerijk genoten van de omgeving met heel veel gele brem en andere mooie bloemen en landschappen. Nu was ik wat later en dan zijn toch veel refugios´s vol. Uiteindelijk toch een bedje gekregen, maar volgens mijn zitten hier ook een hoop ¨AUTO PELGRIMS¨Ik zie ze nameijk met een gewon weekendtas naar binnen schuiven en ook zei krijgen dan indien ze een Pelgrimspas hebbben, een bed voor Euro 5. Hier houd ik niet zo van, maar ja. Het thuisfront gaf aan dat ik al 520 km gewandeld had en dat ik wat rustiger
aan moest doen, daar ik anders een week op mijn rug aan het strand kan gaan liggen, ook niet verkeerd nietwaar!!!
Grapje Jetje zal zich rustig houden, lekker genieten, haar talencursus verder afmaken !!! en dan komt het allemaal goed. Op dit moment is het hier behoorlijk koud en zit ik hier in een fleeze te internetten. Morgen gaan we tot 1490 meter en ik denk dat ik de handschoenen maar eens uitpak.

  • 13 Mei 2007 - 19:12

    Frans En Leanne:

    ha die jetje,
    het is genieten van al je verhalen. En wat een afstanden kun jij afleggen en nog steeds lachen. Geweldig!!!!!
    Burgos, Astorga en Leon kennen we van onze fietsvakantie in 1979. De foto's roepen na al die jaren heel wat herinneringen op en laten ons de oude fotoboeken weer eens uit de kast halen.
    Wandel en ervaar ze ...en tot mails.

  • 13 Mei 2007 - 20:07

    Jantje R:

    Hoi Jetje,
    Gaat lekker hè,'t tis nog maar 'n stukkie :-).
    Van al dat lopen krijg je ook mooiere kuiten van....zeggen ze!
    Dadelijk lekker aan het strand... voor een allrounde bruine kleur,kan je ons hier de ogen uitsteken.
    Aan gezelligheid geen gebrek...zo te lezen.
    We missen je al in de sauna....het is nu best stil :0! Warm is het nog wel.
    Succes he Jetje!

    Liefs Jantje R



  • 14 Mei 2007 - 17:53

    Janine En Dennis:

    Maar goed dat er een verstandig thuisfront is....van de andere kant, het bloed kruipt waar het niet gaan kan!!! Op karakter zul je het zeker gaan halen, maar het lijf moet ook mee.
    Succes in de bergen en hou je warm!!

    Kusjes
    Janine en Dennis

  • 14 Mei 2007 - 20:31

    Manon En Bert:

    He Jetje,
    Beter laat dan nooit: dikke Limburgse zoen van ons alletwee. Ik moet zeggen dat we echt bijna elke dag aan je denken en ook regelmatig naar je informeren, maar dat voel je natuurlijk niet.....of toch..? Zijn er krachten die opeens hun werk doen zo hoog en dicht bij OLHeer..?
    Wensen je nog heel goeie dagen verder. Je kunt al af beginnen te tellen. Dat je dit kan wisten we al, maar je lijkt nog zo fit als een hoentje: petje af!
    Adios! Hasta la vista!

    Liefs Bert en Manon

  • 15 Mei 2007 - 12:44

    Monique:

    Wat een klasse! Heb respect voor je! Nog eventjes volhouden!
    Groetjes Monique (ass. Jan)

  • 15 Mei 2007 - 15:49

    Henk Dirx:

    Hallo Marjet,

    Tsjonge zeg. Gisteren hoorde ik van Jan van jouw enorme inspanning. Geweldig. Ik ben ook wel jaloers!!!
    Ik zal je hele verslag nog een keer doornemen maar daar ontbreekt nu de tijd voor. Heel veel succes (nog maar een beetje he) en HET verhaal hoor ik wel een keer. Sjiek.

  • 15 Mei 2007 - 20:31

    Ans:

    Hoi Mariette,

    Je ontvangt de groeten van de vaste kliek van de maandagavond bij Ilse.
    Na lange tijd ben ik maandag weer gaan sporten en ze vroegen direct naar je of ik nog iets van je gehoord had. Ik heb het een en ander van je mooie verhalen verteld en dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn.
    Volgens mij zit je nu al boven de 600km.
    Nog maar effe. Veel succes met de laatste kilometertjes.
    Wij lopen zondag de 50. Maar dit is voor jouw een peuleschilletje.

    Groetjes Ans

  • 16 Mei 2007 - 11:37

    Jan:

    Schatje ik zou als ik jou was nog een rondje om de kerk erbij doen.... hier is het pokke weer.
    Peter gaat weer uitstekend, een nieuwe Sten (een spiraaltje in zijn kransslagader)en hij mag morgen weer naar huis. Goede berichten zijn altijd fijn om te vertellen.
    Waar blijven die foto's.... Geniet ze :-)

  • 16 Mei 2007 - 23:05

    Jantje R:

    Jetje heeft het in haar uppie geweldig naar haar zin?

    We schrijven nu 17 mei en het laatste berichtje van jetje was van 13 mei.

    Het kan niet missen....geen nieuws is goed nieuws.

    Groetjes, Jantje R

  • 17 Mei 2007 - 09:50

    Frits:

    Hoi lieve Jetje, ik vind het weer eens tijd even met je praten. Thuis gaat overigens alles goed, Jantje onder controle maar is eigenlijk verloren zonder jou. Wij mannen zijn hopeloos, maar ik vind het wel leuk een tijdelijke lotgenoot te hebben!!! Op die manier als er eentje eens tijdelijk weg is leer je de ander dan echt waarderen. Hij is ook soms een beetje jaloers!! Niet verder vertellen he! Dat is zo leuk om te zien je lacht je kapot... nou is prima zo jetje!

    je hebt het er alweer bijna op zitten meid en ik ben ervan overtuigd dat die tijd je nog heel lang in positieve zin zal bij blijven. Nou lieverd, ik zit vanaf volgende week in Spanje en zie je weer terug in juni op mijn verjaardag!

    hele dikke kus van je vriendje Fritsje

  • 17 Mei 2007 - 15:22

    Paul Maassen:

    Hallo Mariëtte,

    Geweldig je verhalen en schitterende foto's.
    Als we je dan zien met al je bepakkingen en denken aan de lange afstanden die je maakt (en zeker nu je alleen verder gaat zonder Marlou)
    klasse,we doen ons petje af voor jou!!!

    Mariëtte,hou vol, we wensen je hierbij veel succes!!!

    Groetjes, Anny & Paul

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariëtte & Marlou

Welkom iedereen, Marlou en ik gaan op mijn 49e verjaardag een wandelingetje maken van ± 800 km St. Jean Pied de Port naar Santiago de Compostella. We hebben alleen ons 1e bedje in St. Jean Pied de Port gereserveerd in hostal: L'Esprit du chemin. Overigens een hele mooie site om te bekijken. Voor de rest weten we alleen dat we omstreeks 29 mei terug komen en voor de rest gaan we ..... genieten, mensen ontmoeten, je zelf ontdekken, lekkere tapa's eten en heerlijke wijn nuttigen en oja ook nog een beetje wandelen. We weten nog niet of we veel op deze site kunnen en willen schrijven en foto's plaatsen maar dat ontdekken jullie vanzelf wel.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 28343

Voorgaande reizen:

22 April 2007 - 28 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: