19e dag Leon - Astorga 58 km !!!! - Reisverslag uit Astorga, Spanje van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu 19e dag Leon - Astorga 58 km !!!! - Reisverslag uit Astorga, Spanje van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu

19e dag Leon - Astorga 58 km !!!!

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg Mariëtte & Marlou

13 Mei 2007 | Spanje, Astorga

Om 6.30 met Lola vertrokken. Na ± 1 uur
een lekker bakkie cafe con leche met een
bocadilla (stokbrood) met cerano ham en kaas genuttigd. Stokbrood was te groot dus lunch is ook al geregeld.Het stapte heerlijk weg, mooie weg en prachtige natuur heerlijk weer.Onderweg wat fruit kgekocht en lekker op een kerkplein alles verorberd. Ook weer eens lekker om alleen te marcheren. Om 13.30 aangekomen in Hospital de Orbigo, een plaats met een ontzetten mooie stenen brug. Ik had 38 km getaffeld en vond dat wel genoeg. Opeens een gegil en stonden de 3 Duitse musketiers voor me.Effe gezellig wat gedronken en de heren vroegen of ik niet gezellig mee wilde gaan. Nou ja een paar kilometer kan er nog wel bij dacht ik. Maar..... die paar kilometer werden er in totaal 18 zodat ik s´avond 58 km gewandeld had. Daar 1 van hen beroepsfotegraaf is dwz hij geeft diavoorstelling duurde die 18 km wel behoorlijk lang . Niet echt Jetjes tempo. Om 19.00 aangekomen heb ik me maar een pensionkamertje genomen zodat ik tenminste zondag nietom 6.00 uur eruit moest. Gedouched, piza gegeten en total los, maar wel voldaan de mand in.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariëtte & Marlou

Welkom iedereen, Marlou en ik gaan op mijn 49e verjaardag een wandelingetje maken van ± 800 km St. Jean Pied de Port naar Santiago de Compostella. We hebben alleen ons 1e bedje in St. Jean Pied de Port gereserveerd in hostal: L'Esprit du chemin. Overigens een hele mooie site om te bekijken. Voor de rest weten we alleen dat we omstreeks 29 mei terug komen en voor de rest gaan we ..... genieten, mensen ontmoeten, je zelf ontdekken, lekkere tapa's eten en heerlijke wijn nuttigen en oja ook nog een beetje wandelen. We weten nog niet of we veel op deze site kunnen en willen schrijven en foto's plaatsen maar dat ontdekken jullie vanzelf wel.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 28336

Voorgaande reizen:

22 April 2007 - 28 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: