18e dag Vrije dag in Leon - Reisverslag uit León, Spanje van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu 18e dag Vrije dag in Leon - Reisverslag uit León, Spanje van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu

18e dag Vrije dag in Leon

Door: Jet en Marlou

Blijf op de hoogte en volg Mariëtte & Marlou

13 Mei 2007 | Spanje, León

Ha lieve mensen, leuk om al jullie reacties te lezen, ik moet zeggen dat backpacjkers live bvalt me wel, niet raar he dat Gwen dat ook heeft. Vandaag heerlijk genoten van Leon. Ontzettend mooie, gezellige sfeervolle stad. Eerst lekker ontbeten en toen de bus genomen naar .... de Media Markt. Tja Jetje wilde natuurlijk ook foto´tjes maken en daar Marlou natuurlijk haar camera mee naar huis heeft genomen moest ik er effe zelf een halen.Gelukkig sprak de jongen die me hielp Engels dus alles weer geregeld.Bussie terug genomen heerlijk gebanjerd door Leon, met Lola gelunched en geinternet en siesta gedaan.(krijg steeds meer Spaanse neigingen).Om 18.00 op een terrasje genoten van iedereen die voorbij kwam. Veel mij bekende pelgrims en geweldig om te kijken naar de Spaanse kinderen in uniform, per leeftijdsgroep een ander uniform en te genieten van de oude dametjes die goed verzorgd op en neer banjeren of lekker op een terrasje zitten. Om 20.30 hadden we afgesproken met een aantal Canadesen, totaal 9 personen pm Indisch te eten. Super gezellig en met een neut van het huis achter onze kiezen moesten we om 21.30 opbreken omdat het grootste gedeelte in de Albergue lag en om 21.45 binnen moesten zijn.

• 13 Mei 2007 - 15:50

Auk, Hein En Luc:

Hoi Jet,

(Reactie zonder Renée, die is even op voetbalkamp)

Gisteren zijn we heel even in jouw voetsporen getreden. We hebben 10 km!, rondom Bocholtz de Jacobus route gelopen.Ook een beetje af-gezien in de regen.

Na afloop heb je Auk even aan de telefoon gehad en die was heel erg enthousiast: "volgens mij heeft Mariët het écht naar haar zin!".

Voor jou denk ik, is het even leuk om te weten, dat Jan al 1 Kg. afgevallen is (naar eigen zeggen).

Dit soort inside information zal hij natuurlijk niet zo snel op internet zetten (bij deze).

We zijn natuurlijk wel een beetje jaloers op je doorzettingsvermogen:
    even 52 km. afleggen en dan nog met die Duitse jongens(3)een blokje om maken!

Je ziet dat we redelijk op de hoogte zijn, maar zijn toch wel benieuwd naar het hele verhaal na afloop.

Liefs en hou je taai!

Auk, Hein en kids (Renée is net thuis).

• 13 Mei 2007 - 19:08

Marianne En Zbys:

Lieve Jet, je komt toch wel terug hè, want volgens mij heb jij zigeunersbloed gekregen daar in Spanje. En dat vijbuitersbestaan is natuurlijk niet verkeerd. Was die rustdag je moederdag caeautje. (grapje) zonder gekheid wij zijn ontzettend blij dat jij het zo naar je zin hebt. lieverd succes de voldende etappe's. We blijven je volgen.
    Liefs en een dikke knuffel Zbys en Marianne

• 14 Mei 2007 - 13:22

Wyn:

Hee kanjer!
    Geweldig wat je presteert.Net terug van een workshop lees ik je laatste berichten en geniet mee met je geweldig avontuur CHAPEAU Jet.Je laat o ns allen een p pje ruiken.Toy toy Wyn

Mariëtte & Marlou

Welkom iedereen, Marlou en ik gaan op mijn 49e verjaardag een wandelingetje maken van ± 800 km St. Jean Pied de Port naar Santiago de Compostella. We hebben alleen ons 1e bedje in St. Jean Pied de Port gereserveerd in hostal: L'Esprit du chemin. Overigens een hele mooie site om te bekijken. Voor de rest weten we alleen dat we omstreeks 29 mei terug komen en voor de rest gaan we ..... genieten, mensen ontmoeten, je zelf ontdekken, lekkere tapa's eten en heerlijke wijn nuttigen en oja ook nog een beetje wandelen. We weten nog niet of we veel op deze site kunnen en willen schrijven en foto's plaatsen maar dat ontdekken jullie vanzelf wel.