3e Dag Larrasoana- Pamplona - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu 3e Dag Larrasoana- Pamplona - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu

3e Dag Larrasoana- Pamplona

Door: Jet en marlou

Blijf op de hoogte en volg Mariëtte & Marlou

26 April 2007 | Spanje, Pamplona

Vanmorgen met survivalkoekjes om 07.15 vertrokken voor wat een luxe maar 15km.
Die Spanjaarden snappen niet dateen normaal mens eerst koffie moet hebben dus helaas om 09.30 kregen we pas de eerste bak en toen hoefden we nog maar 5 km en kwamen we om 11.00 uur in Pamplona aan. Wat een indrukwekkende stad GEWELDIG
Daar we geen zin hadden om op een bedje te wachten hebben we ons begeven samen met een Spanjaard Ernest en een Fransoos
Dominique naar het VVV. We hebben nu een leuke kamer precies in het centrum.De 2 heren hebben we toch maar niet meegenomen.Heerlijk geluncht in het cafe
van Hemmingway, en ons toch maar aangepast aan de Spaanse siesta en ons bedje een uurtje bemand. Zodadelijk gaan we de kathedraal bezichtigen, Pamplona verder verkennen en ......

• 26 April 2007 - 14:58

Resi:

Hallo ihr beiden so zu hören geht doch alles sehr entspannt.Der Schlafsaal sah doch ganz nett aus aber wie die atmosfähre dann ist kann man nur erahnen.Wetter ist ja toll und hoffe auch Mariett das deine Füße gut durchhalten .Die Fotos sind auch sehr schön verfolge alles jeden Tag.Genisse die Zeit wier denken an dich schöne Grüße resi harry

• 26 April 2007 - 20:50

Leon:

Beste M&M

wat zijn jullie toch braaf.....en dat met zo'n noodpakketje uit jullie rugzakje.....
    Geniet van de reis en van de stad. Mooie foto's en concours elegance

Aan thuisfront is alles prima.
    Dikke Kus
    Leon

• 26 April 2007 - 21:08

Jantje R:

Een pelgrimstocht....jullie laten me lachen, ik stel mij een pelgrimstocht heel anders van voor! :-)
    Ontberingen, droog brood met water, insektenbeten, berenaanvallen, kapotte voeten, blaren, bittere kou met bevroren tenen, natte kleren en bedelen voor voedsel en kruipend van ellende de volgende rustplaats bereiken.
    Dit lijkt meer op een culinaire wandeltocht met zoete broodjes en koele droge wijn. Niet eens in het bezit van een fatsoenlijke rozenkrans om de Heer te aanbidden.
    Wel een pluspuntje kunnen ontdekken....de gekregen accesoires op de afscheidsborrel hebben jullie thuis gelaten, dat pleit weer voor een gezonde en primitieve geest en de juiste insteek.

We blijven jullie volgen!
    Jan.

nb...die 15 kilometertjes naar Pamplona had je beter niet kunnen schrijven :-).

• 27 April 2007 - 10:01

Gwen:

He Lieve mams en Marloum,
    Wat heerlijk om jullie verhalen te lezen, moest even bij lezen,hihi. Echt ik ben trots op jullie dat jullie dit doen!

Leuke he, backpakken,hahaha :).
    Geniet van jullie reis, ben al benieuwd naar het volgende verhaal!!

Shanghai en Beijing waren top, super team en mooi project! Ben weer druk aan het werk in het Vlijmense. Ga met Papa, Frans en Hein 1 mei verhuizen, dus alles so far.. geregeld. haha heel wat voor Mevrouw Janssen, he! Nu nog koelkast, eetkamertafel en stoelen en ene parkeervergunning,hihi.

Dikke knuffel,
    Gwen

• 27 April 2007 - 10:02

Gwen:

Sorry Marlou, hihi ging een beetje snel met typen.

xxx Gwen

Mariëtte & Marlou

Welkom iedereen, Marlou en ik gaan op mijn 49e verjaardag een wandelingetje maken van ± 800 km St. Jean Pied de Port naar Santiago de Compostella. We hebben alleen ons 1e bedje in St. Jean Pied de Port gereserveerd in hostal: L'Esprit du chemin. Overigens een hele mooie site om te bekijken. Voor de rest weten we alleen dat we omstreeks 29 mei terug komen en voor de rest gaan we ..... genieten, mensen ontmoeten, je zelf ontdekken, lekkere tapa's eten en heerlijke wijn nuttigen en oja ook nog een beetje wandelen. We weten nog niet of we veel op deze site kunnen en willen schrijven en foto's plaatsen maar dat ontdekken jullie vanzelf wel.