26e dag Saria-Portomarin 23 km - Reisverslag uit Portomarín, Spanje van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu 26e dag Saria-Portomarin 23 km - Reisverslag uit Portomarín, Spanje van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu

26e dag Saria-Portomarin 23 km

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg Mariëtte & Marlou

23 Mei 2007 | Spanje, Portomarín

Gisteravond nog heerlijk gegeten op een terras, het weer was super en ik kon ter aanvulling van het Pelgrimsmenu een heerlijke à la minute gemaakte Paella krijgen. Toen we terug kwamen in onze doktersalbergue werden we naar een ruimte gebracht met heerlijk open haardvuur en stonden er flessen degestief klaar voor iedereen. Wat een fantastische sfeer.
Goed geslapen en vanochtend eerst om de hoek ontbeten en weer weggestapt het weer was wat minder dus de gehele dag met mij jackje gelopen. Om ±14.00 aangekomen bij Portomarin, dit dorp ligt aan het stuweer van Belesar. We moesten een grote brug over en dan een hele mooie trap omhoog.Er waren 2 hele grote Albergue en een kleintje van 30 personen. Toen ik die straat in liep was ik bijna weer rechtsomgekeerd, maar... aldoende leert men en uiteindelijk had men achter de bestaande bar een splinternieuw pand neergezet met marmeren vloeren en roestvrijstaal gedoe etc. super mooi en waren weer voor € 8 heel goed onder de pannen. Lekker gegeten en op tijd in mijn stapelbed gekropen.

  • 23 Mei 2007 - 13:39

    Lidy:

    Mariette, voor mijn gevoel moet je volgende week - met recht - van heel ver komen om weer in je Nederlandse nestje te kruipen. Je bent volgens mij zo geconditioneerd geraakt in het wandelen, dat het Limburgse land te klein voor je is geworden. Ik vind dat je TURBO presteert!!! En het lijkt je geen moeite te kosten. Doe ik je niet na. Zelfs van je laatste loodjes lijk je te gaan genieten. Ik geniet met je mee. En telkens wanneer ik wandel, denk ik aan je.

    Liefs,
    Lidy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariëtte & Marlou

Welkom iedereen, Marlou en ik gaan op mijn 49e verjaardag een wandelingetje maken van ± 800 km St. Jean Pied de Port naar Santiago de Compostella. We hebben alleen ons 1e bedje in St. Jean Pied de Port gereserveerd in hostal: L'Esprit du chemin. Overigens een hele mooie site om te bekijken. Voor de rest weten we alleen dat we omstreeks 29 mei terug komen en voor de rest gaan we ..... genieten, mensen ontmoeten, je zelf ontdekken, lekkere tapa's eten en heerlijke wijn nuttigen en oja ook nog een beetje wandelen. We weten nog niet of we veel op deze site kunnen en willen schrijven en foto's plaatsen maar dat ontdekken jullie vanzelf wel.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 28395

Voorgaande reizen:

22 April 2007 - 28 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: