"verjaardags/uitzwaaiborrel - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu "verjaardags/uitzwaaiborrel - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu

"verjaardags/uitzwaaiborrel

Door: Jet en Marlou

Blijf op de hoogte en volg Mariëtte & Marlou

23 April 2007 | Nederland, Amsterdam

Fantastisch hoeveel warme reacties in allerlei vormen ik van velen heb gekregen
Zo ontroerend hoeveel vrienden moeite hebben gedaan om iets "passend" te geven.
Van dvd met Pelgrimage muziek to Santiago
tot beschermmedaillons in allerlei uitvoeringen.(Kruisje, Christoffeltje, Maria medaillons.
Jaspis steen die ik bij me moet dragen voor Uithoudingsvermogen,doorzettingsvermogen en innerlijke rust....... en natuurlijk nog zoveel dingen meer waarvoor ik als ik alles zou moeten meenemen een dubbeldek rugzak zou moeten hebben.
Van onze mannen kregen we nog een extra rugzak met allerlei zeer "nuttige" benodigheden voor onderweg van babyvoeding tot powerdrank en van een pakje condooms tot .....HELAAS mannen ik bedoel MANAGERS VAN ONZE HUISHOUDENS: dit rugzakje gaat niet mee!!!
Iedereen nog hartstikke bedankt en gezien het aantal Beauty waardebonnen zal de rest van mijn vakantie straks na behouden thuiskomst ook wel zeer goed besteed worden.

  • 23 April 2007 - 07:10

    Janine + Iris:

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    een fijne dag ook al zit je in de trein, maar dat lukt vast wel.
    Heel veel succes en we zien je over 6 weekjes!

    de miepjes van je receptie team

  • 27 April 2007 - 06:48

    Jan-pieter:

    Mariette, van harte hoor! had ik een bloemetje voor geregeld kan nu Jan ervan genieten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariëtte & Marlou

Welkom iedereen, Marlou en ik gaan op mijn 49e verjaardag een wandelingetje maken van ± 800 km St. Jean Pied de Port naar Santiago de Compostella. We hebben alleen ons 1e bedje in St. Jean Pied de Port gereserveerd in hostal: L'Esprit du chemin. Overigens een hele mooie site om te bekijken. Voor de rest weten we alleen dat we omstreeks 29 mei terug komen en voor de rest gaan we ..... genieten, mensen ontmoeten, je zelf ontdekken, lekkere tapa's eten en heerlijke wijn nuttigen en oja ook nog een beetje wandelen. We weten nog niet of we veel op deze site kunnen en willen schrijven en foto's plaatsen maar dat ontdekken jullie vanzelf wel.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 28428

Voorgaande reizen:

22 April 2007 - 28 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: