24e dag La Faba- Triacastele 26 km - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu 24e dag La Faba- Triacastele 26 km - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu

24e dag La Faba- Triacastele 26 km

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg Mariëtte & Marlou

17 Mei 2007 | Spanje, Madrid

Vanmorgen na een uitgebreid ontbijt vertrokken. eerst 4 km heel heftig klimmen naar O Cebreiro. Dit is de 1e plaats in de provincie Galicië. Heel mooi dorp met hun speciale Pallozas zie foto. Dit was qua natuur een van de mooiste dagen. Wel behoorlijk klimmen en dalen maar landschappelijk fantastisch.
Lekker rustig gewandeld(kan ze toch wel) en inmiddels ingekwartierd bij een hele mooie super moderne Albergue aan de rand van het dorp midden in een weiland.Lekker gedouched, wasje gedaan en vandaag mar eerst een pilsje gedronken , daar ik verging van de dorst.
Dorp gaan verkennen, geinternet en zodadelijk eten. Lieve mensen dit was het weer, ik hoop dat ik de foto´s er morgen op krijg

• 17 Mei 2007 - 17:51

Resi:

Hallo Mariettt Nach 4Tagen ist es wieder schön was von Dir zu hören.Deine GGeschichten sind so schön das ich das gefühl habe ich bin doch im stillen dabei.Bin auch gespannt auf deine neuen Fotos.Denke doch das du bestimmt schon früher da bist. Genieße noch weiter die schönen Landschaftenund die tollen Begegnungen. Ich denke an dich bis bald RESI

• 17 Mei 2007 - 18:30

Marjon:

Ha Mariette
    Blij dat we weer iets van je mogen horen/lezen,echt elke dag benieuwd naar je verhalen.
    Net nog over je geweldige tocht gesproken,en dacht moet nu echt nog eens kijken of ze iets kon mailen!
    Zo zie je maar weer,altijd in onze gedachten,nou Jet,zoals je leest denken aan je,en verder veel succes!!!

Groetjes Marjon en Paul.

• 17 Mei 2007 - 20:18

Anne En Paul:

zie mijn bericht bij 21 e dag:RABANAL.

• 17 Mei 2007 - 20:27

Anne En Paul:

beste Jet , heb je verhalen nog eens achterelkaar gelezen, maar volgens mij begin je nu echt te genieten , te voelen wat rust en ruimte is , alhoewel in die drukke herbergen nachts(!) .Je moet toch ook een hoop maar accepteren op zo'n tocht!Slechte koffie en droog brood, en op andere plekken is het dan weer helemaal goed! Wat een verschillen. Geniet zoveel mogelijk! en kalm aan he, paul

• 18 Mei 2007 - 08:11

Leanne En Frans:

He Jetje,

Bedankt voor je verslag.
    Het is mooi om jou te "zien" onthaasten.

xxx

• 18 Mei 2007 - 09:12

Lobke:

Hey Jet, Wat een leuke verhalen allemaal op jouw site. Hoorde het via Janine, Iris en Margriet. dus toen besloot ik ook maar eens een kijkje te nemen. Maar echt Super dat je dit doet.Je bent een echte doorzetter :) ! En ik wens je nog een mooie reis verder. geniet ervan.

Groetjes Lobke

Mariëtte & Marlou

Welkom iedereen, Marlou en ik gaan op mijn 49e verjaardag een wandelingetje maken van ± 800 km St. Jean Pied de Port naar Santiago de Compostella. We hebben alleen ons 1e bedje in St. Jean Pied de Port gereserveerd in hostal: L'Esprit du chemin. Overigens een hele mooie site om te bekijken. Voor de rest weten we alleen dat we omstreeks 29 mei terug komen en voor de rest gaan we ..... genieten, mensen ontmoeten, je zelf ontdekken, lekkere tapa's eten en heerlijke wijn nuttigen en oja ook nog een beetje wandelen. We weten nog niet of we veel op deze site kunnen en willen schrijven en foto's plaatsen maar dat ontdekken jullie vanzelf wel.