35 e dag Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu 35 e dag Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Mariëtte & Marlou Janssen & Savelkoul - WaarBenJij.nu

35 e dag Santiago

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg Mariëtte & Marlou

30 Mei 2007 | Spanje, Santiago de Compostella

Om ± 8.00 werden we opgepikt door de bus
die van Finisterra naar Santiago reed.
Om 10.30 kwamen we aan en zijn we eerst eens met zijn allen gaan ontbijten.
Mijn laatste bocadillo met tortilla Espagnol(stokbrood met omelet met stukjes aardappel). Met zijn vijfen zijn we naar de Kathedraal getogen omdat we allen nog graag een pelgrimsmis wilde bijwonen.
Het was een mooie dienst maar die van vorige week was veel indrukwekkender.
Info bij het Galicië VVV opgehaald en prima onderdak gevonden in een Hostal 94 trappen omhoog!!! en geen lift.
Tja je moet wat doen voor je conditie.
Eerst eens lekker gaan lunchen en daarna
wat souveniers gekocht.Terrasje gepikt en natuurlijk weer een aantal bekende tegen gekomen, waaronder ook de Frans Therese uit Arles die ik al 2 weken niet meer gezien had.Armilla had Santiago gelukkig ook bereikt en ik complimenteerde haar over haar enorme doorzettingsvermogen. Het was fijn om op ons gemak door Santiago te slenteren, hier en daar een bekende tegen te komen, genieten van het zonnetje, af en toe een drankje en na een gezellig etentje lagen we om 22.00 in de mand.

Mariëtte & Marlou

Welkom iedereen, Marlou en ik gaan op mijn 49e verjaardag een wandelingetje maken van ± 800 km St. Jean Pied de Port naar Santiago de Compostella. We hebben alleen ons 1e bedje in St. Jean Pied de Port gereserveerd in hostal: L'Esprit du chemin. Overigens een hele mooie site om te bekijken. Voor de rest weten we alleen dat we omstreeks 29 mei terug komen en voor de rest gaan we ..... genieten, mensen ontmoeten, je zelf ontdekken, lekkere tapa's eten en heerlijke wijn nuttigen en oja ook nog een beetje wandelen. We weten nog niet of we veel op deze site kunnen en willen schrijven en foto's plaatsen maar dat ontdekken jullie vanzelf wel.